' my minds...my thoughts...my feeling

12 July 2009


setiba di campus, semua rakan2 seperjuangan sudah ader dlm dewan...bkn nyer aper..aku mahu ke kelas, namun diatas kecuaian aku melihat jadual, aku terlepas kelas Data Com.. aku xder plhan lain r, aku truskan dgn agenda seterusnya unuk hari itu...

awal2 pagi aku dah diusik olh rakan2 kerana aku n big bro memakai pakaian yg sedondon..emmmmm, x salah bkn???. juz pakaian yg sama, namun banyak perbezaan diantara kami....mner leh sama kn big bro??? x syok r klu semua sama...huhuhuhuhu..

7 comments:

JMR said...

pergh..kekuningan btol nih..
silau giler mata..hukhuk

zAck said...

hehe,
ku silau,
pakai crmi mata hitam=)

rez said...

Btol2...
xleh sama jer
kner ade lain skit bru ada warna dlm p'hubungan....

JMR:-

Klu silau sgt, pejam jer mata...
hehe,,, biar jalan langgr dndng
heeeee

zAck said...

itu dinamakan warna warni dalam kehidupan...

didi-aNNa said...

hikhikhik..
cam warna diraja pule ye, tawan2..
takper2 aku syuker nengoknye..

hakhakhak..
daa mcm org nak pi nikah terus tuh..
mak aih..
sabor big bro ye, sabor..;p

zAck said...

opss!!
nsb baik aku bkn kaum kerabat diraja..

hehe,
sabo2..
lambat lagi tue cik didi oi

rez said...

hehe...
mcm dato' n datin ade x didi???

hak hak hak

 

blogger templates | Make Money Online