' my minds...my thoughts...my feeling

11 July 2009


pic:- konvoi tabung untuk palestin pd 27 jun 2009
pada hari konvoi,aku terkilan coz big bro x dapat sertai, adoyai!!! ader sajer hal dia tue...emmmm...partner aku utk ari tue FUAD, nsb baik dapat yg 1 kepala ngan  aku, xder r aku senyap jer time konvoi tue,..
1st time aku ikuti konvoi,best!!. walaupun ader perkara yg x sepatutnya berku terjadi semasa konvoi berlangsung, namun apakan daya, kita hanya merancang tapi tuhan yang menentukan..tak perlu untuk kita menuding jari menyalah kan sesiapa...setiap org ader kelebihan dan kekurangan sendiri.. 

post signature

5 comments:

Mohd Fareez said...

Den ni mmg byk hal...
Sedh tau xdpt sertai knvoi ni sbb byk bnde b'laku tp xdpt b'sma...
Biar pening sma2 senag jd kejenyer...

Tp ade t'gngjwb yng lagi pnting...
Moga dapat kita b'knvoi b'sama2 suatu hari nanti

zAck said...

yup!!
moh kita arangge 1 konvoi..

....ini serius....

didi-aNNa said...

hahaha..naseb baek Fuad dop bwk z lari, farez..( ngeh, ngeh..ayat berunsurkan kejahatan)..hahahaha..;p

lets go bebeh..
konvoi motor laa baru besh..:)

zAck said...

hohoho..
bereh didi..
klu nk konvoi motor,
ble jer,
tapi dgn 1 syarat r k...

ko kna ambik lesen motor lu,
hak hak hak

alar d,
PM dah trnkan harga lesen,
moh lar jadi minah rempit yg berhemah,..

hehehe=p

Mohd Fareez said...

btol2 tu...
tp takt d xlepas je
sbb fhm2 r, tkt kt slekoh die jatuh pasl xsmpai
hahahaha

jgn marah d.... kih kih kih

 

blogger templates | Make Money Online