' my minds...my thoughts...my feeling

02 June 2009

semalam, abis jer paper.... aku g scd, dak2 tue ngah rncg agenda yg nk dijalan kan petang nie,,,diorang cadangkan nk g joging kat tasik then g makan2...aku dgr  jer, mana x nyer...perut aku nie dah meronta-ronta minta diisi...coz sejak dr  pagi lg xmaka...LAMPROT.....bincang nyer bincang, agenda nk g joging x jd memandangkan cuaca yg x berapa elok...agenda seterusnyer ialah g karaoke kat quality hotel... aku pegi dengan membawa perot  yang dan mendendang kan pelbagai irama...hehehehe.....smpai sana ak2 tue dah mula melalak dan menyumbangkan lagu...hehehe,,,jgn marah yer abang2 n akak2...=p pd mula nyer aku juz dega diorang nyanyi, coz aku ie kn pemalu...0ooPSSS!!!..agak2 korang  percaya x ngan statment aku nie??? klu aku kuar karoke ngan big bro pn aku juz dgor jer, nie kan lak kuar ngan akak n abg2 yg sengal tue....suare 'abe' mmg best saat mendendang kan hindustan kegemaran nyer..huhuhu...n x sangka lak aku yg muaz nie leh dikatgerikan jiwang jugak coz semua lagu yg di yanyikan jiwang SIOT... nk tergelak pun ader...big bro mcm biasa r, mendendangkan lg wajib bl g karaoke...thanx atas 2 lagu yg didendang kan untuk aku..hehehe...so sweet...akak yg 2 org tue nyanyi lagu siti..adoyai..x ken0 ngan jiwo den nie hah!!..dah penat memekak, jam dah menunjukkan 10 mlm, kitorang bergerak dgn agenda seterusnyer iaitu, lawatan industri ke gerai makan kat uptown...baru skrg perut aku dapat di isi, kapa lar diorang tak mendengar rintihan perut aku nie sejak dari td...aku dah leh di katakan kebulur tahap dewa dah nie..aku pekena kan mee sup walaupun ia x memenuhi citarasa aku,,huhu...syukur dapat makan..AMIN..

---harap dilain masa dapat adakan lawatan industri ke tempat yg lg best---

tue jer yg aku nok kabor ^-^

post signature

9 comments:

Dakjaat™ said...

signature tu menarik . huhu! jeles i ..

zAck said...

u pun ble bt

Dakjaat™ said...

yer.. tapi tak tau kat mane .. .:p

Dakjaat™ said...

ya ya ! nak signature gak!

zAck said...

k,
t i bg coding die..
cr dlu ler...

hehehe

rez said...

Akan ku dendangkan lagu untukmu
walau untuk selamanya....

Sori, xdgr rnthan prutmu,
serba slh masa tue

sori....

zAck said...

serba salah?
ermmmmmmmmm..

rez said...

ye r

sori.... tau....
sori sgt2

zAck said...

sori
naik lori r

 

blogger templates | Make Money Online