' my minds...my thoughts...my feeling: asyik sgt mengeluh

17 June 2009

asyik sgt mengeluh

emmmm..

**haihhh**

sejak akhir2 nie selalu sangat aku mengeluh..

entah aper r,

ader sajer yang xkna,

tapi aku masih mampu tersenyum,

bak kata miera, senyuman kan penyeri wajah...=)

aku dah buat yang terbaik,

tapi masih ader yg nk di pertikaikan..

masih ader yg xkna di matanya....

entahlah...

semua yg aku lakukan sejak akhir2 nie, semua nya xkna...

aku pn konfius!!..

xleh nk kata apa r,.

---no komen---

post signature

8 comments:

Along Arman said...

tak baik mengeluh zack(walaupun along selalu mengeluh) hurmm.. ntahla.. kiter dah buat yang terbaik pun org masih tak puas hati.. agaknya lebih baik kalo tak ambil tau pasal org kot..

zAck said...

kata2 along tue mmg sesuai sgt ngan situasi zack...

kdg2, bl zack pk..
emmmm, kita buat baik slh, x buat baik pun slh, entah maner yg btol r..

naper eyh??

rez said...

Konapa????
Cube cer skit

zAck said...

rez:-
xder pe yg nk di cer nyer...
hehehe

rez said...

Jgn asyik mengeluh...
Syukur lah dgn apa yg ada...
Kat luar tu brapa ramai lg yg lebh mlg dr kita....

Tabahkan hati, elak kontroversi,
Fikir +ve, elak -ve,
Jgn menyepi, ceriakan diri...

:) :) ;) hehehe

zAck said...

rez:-
xder yg mnyepi pun...
bkn ke selalu hepi wahai cik fareez ooii

rez said...

Hehe...

Salam ceria salam bahagia,
Ingat 5 sebelum 5,
Baru hidup lebih bahagia,
Mati datang tiba2,

hehehe ;)

zAck said...

tez:-

huhuhu...
mcm pnh dgar jer kata2 tur,...

 

blogger templates | Make Money Online