' my minds...my thoughts...my feeling

13 June 2009

selsema,batuk,demam...

menemani aku sejak 4 hari yang lalu...

entah kenapa, sintom2 nie  senantiasa menyerangi aku,

di saat aku berada di kampung...

di saat aku ingin menkmati ketenangan ,

disaat aku ingin menikmati keindahan kampung,

disaat aku ingin menENJOYkan diri bersama teman2...

saat ini, 

aku merasakan diri ini lemah,

untuk melakukan sesuatu....

namun aku gagah kan diri,

untuk bersama teman2....

aku teruskan segala plan yg aku n teman2 ku rancang sepanjang cuti ini...

kerana...

saat inilah aku dapat bersama dgn mereka,

klu tidak, entah bila lah dapat bersua lagi...

kepada teman2 ku...

aku mintak maaf ,

kerana tidak dapat bersama korang semua pd reunion kali nie....

harap korang semua hepi,

dan jgn lupa aku  yg jauh nie....

sbnrnya aku nk  joint korg semua...

nk! nk! nk jugak!!!

hehehe....

tapi ape kan daya 20/6/2009  aku dah berada di bandaraya anggerik....

arghhh!!!. bandaraya yg  senantiasa membuatkan kepala ku pusing...

namun disinilah tempat aku menuntut ilmu sepanjang 3 tahun ini.....

sori yer teman2... c u next time.....

post signature

4 comments:

Mohd Fareez said...

Aper yang penting ialah hati....

Tanya hati jika kita sentiasa mengingati mereka....
mungkn itu dh memadai...
Jika kita dekt tetpi hati kita jauh, x guna jugak kn?????

zAck said...

rez:-

ati kita,
kita sahaja yg lebih mengetahui dan memahami.. tidak bagi org lain...

hehehe

Mohd Fareez said...

Akan ader yg memahami....

hehehe ;)

zAck said...

rez:-

fhm,tp buat mcm xfhm...
xder mkna nyer....

 

blogger templates | Make Money Online