' my minds...my thoughts...my feeling

08 June 2009

keMunCulAn  Yg TAk DiUnDanG

kenapa agaknye,bila kita perlukan seseorang,die x leh berada disamping kita,bukan die xnk,tp xboleh katenye..ats sbb2 tertentu....

dan kite cube fhm dan terima..kenapa die xleh berada kt smping kite... sbb mngkin.. die ade komitmen laen... ok xpe la.. xbaik pkse org...

dulu... die prnah janji... janji2 yg manis... mgkin aku terlalu percaye smpai buta mata dan hati..

sampai 1 ketike.. aku terpkse mnghadapi luka y parah..

luka aku... senang sembuh.. aku bkn jns berdendam.. even senang maafkan.. even klu berdepan aku boleh snyum.. aku boleh buat kelakar... tp ternyata aku saket ati...

org xkan tau.. bile aku marah.bile aku risau.. sbb aku.. pandai sorok perasaan.. aku yg jenis.. bole gelak lg wlpun ko buat aku aku marah.. mmg jns yg xamek ati.. bkn ati batu.. tp senang nk maafkan tp susah nk lupe...

btol org ckp.. klu da syg.. kdg2 xnmpak keburukan org.. y kite tau.. ko lah segalanya...
haishhh..aku cube ubat ati aku.. konon mcm xder ape yg t’jd.. mulut ckp.. xkesah, [ader aku kiesah???] 


 x per tu takdir...dalm ati??? pnah xko rase besalah ngn aku.. ingt x jnji2 ko kt aku.. xbiarkan aku skt konon... mgkn bukan niat die nk biarkan aku disakiti.. tp aku geram.. ko lelaki.. nape ko xleh buat kputusan??? 

aku pegang kate2 ni.. jgn pernah mnyangjung cinta..klu ko xtau..ape tu cinta... skang ni bila ati aku dah terubat.. sbb dah ader y cube ubatkan.. nape ko nk dtg balek dalam hdp aku.. aku jns xberpaling pd yg lama..pada kisah silam..sbb tu jgn tnye aku ..nape aku xcontact ko??... aku da lupe ko ke??.. aku ni xkan lupe org y cube skt kan ati aku..tp aku hnye cube jauhkan diri.. sbb jauh dari ko adalah yg terbaik.. bkn aku diam aku lupe ko.. tpu la klu aku ckp aku lupe sesuatu y pernah mnjadi indah dlm hdp aku..mgkin pada ko.. xde ape pon.. tp bila ati aku da saket... ko kne fhm...


mud arini xberapa nk stabil..kenangan lame dtg blk.. huhhh..x tau mcm mane nk berdepan...haihhhh..aku dh start lupe ko skit2.. nape dtg balek.. arghhhh..xtau nk bedepan mcm mane.. esok akan tibe...huhu...mane kekuatan aku selame ni??? dtg la kekuatan....

post signature

18 comments:

rez said...

Maafkan daku andai ape yg ku buat ini menyebabkan dirimu t'luka...
ku ingin sentiasa d'smpngmu tp....
ku mengejar impian ku utk kepntingan kita b'sama....

Sape yg HADIR???

Adakh ia menyngkap kengn lalu...
t'pulang pd diri utk m'buat kptsn...

Fikirkn mana yg t'baik utk dirimu...
Diri ini sntiasa menrima setiap kptsnmu dan ku m'doakan agar dirimu BAHAGIA..

zAck said...

yeah,
kenangan kembali terungkap..

arghh!!.
belajar utk lupakan tue semua..

ku bisa melupakannya

PriNceghOstz said...

erm..ciannyer kat awk...sabar k.

zAck said...

princeghOstz:-

ngan bersabar nie,
tp sbr pun ader limid jgk kn?

rez said...

Xpe andai itu m'jadi rhsia...

X sume yg kte perlu thu kn

rez said...

Love me now, love me never, but if you love me, love me forever.

Lucky is the man who is the first love of a woman, but luckier is the woman who is the last love of a man.

zAck said...

kini bkn rahsia lg..

mR_FaR*EaSt87 said...

berbincang adalah jalan yg terbaik wok!

jika kalian merasakan ada sesuatu yang bakal berlaku kelak, lebih baik mencegahnya dari sekarang...

kepada yang tergugat dgn apa yg telah terjadi, beri insan yang terlibat dalam permasalahan ini memberi penjelasan..

jgn bimbang kerana siDIA setia..
INSYAALLAH...

mR_FaR*EaSt87 said...

kasih sayang adalah sesuatu yang indah untuk didekati...

begitu juga dgn cinta..

tetapi cinta ada juga bahayanya..

jadi berhati2 dgn cinta...

zAck said...

opss!!!
dah lama mr farEast menyepi...
sekali berkata-kata....
perghh...

huhuhu...
mencegah lbh baik dr mengubati...=)
dah bincg dah...
semua dah selesai..
hope x berlaku lg....

zAck said...

mr farEast
Mungkin Tuhan menginginkan kita bertemu dan bercinta dengan orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas karunia tersebut.

*********************************

Cinta adalah anugerah Tuhan, mereka yang menerima dan mengalaminya tidak pernah menyedari bahawa dia telah jatuh cinta kepada seseorang.

zAck said...

kpd temam2:-

Kekecewaan terlalu pahit untuk ditelan, terlalu payah untuk dilupakan namun dalam cinta pasti akan merasai kecewa dan dikecewakan walau bukan itu matlamat dalam setiap percintaan.

mR_FaR*EaSt87 said...

menyepi x bermakna hilang...

diri ini sentiasa ada jika diperlukan...

setiap perkembangan diikuti dgn penuh rasa tenang...

frenz 4 ever....

didi-aNNa said...

woip2,
korang ni pergh..x ajak aku join forum chenta ni..xadil2,,nk join jugak..

z,cyg..
si dia yg main gtar tu ker??
sila abaikan dia utk big bro k..
kami sokong kamu..;)

haih,
itu dinamakn kenangan bila indah,
dan adalah gangguan jika mgacau idup kita..
hohoho...

zAck said...

didi-aNNa,

bkn xnk ajak.
aku senantiasa menanti kunjungan ko ke laman ini.....

yup!!
si pemain gtar kau ilham ku...
dah lama aku abaikan dia,
namun kini dia mencul lagi...

hohoho....

zAck said...

mr fareast:-

yup,
may b ada hikmah di sebalik penyepien yg berlaku..

hehehe...

didi-aNNa said...

aku punya cerita mao kongsi sama kamu teman, tp aku jadi malu, dgn diri sendiri..;(

kita mungkin punya rasa yg sama tntg ini,
tntg cerita cinta yg lepas2,
dan pasal si dia yg jd kenangan kita..

zAck said...

kenangan yg dulu indah,
tapi kini tidak lagi...

xslh jika kamu kgsi kan cter tue,
apa yg nk di malukan....

xleh dlm blog,
face 2 face je r,

hehehe...

 

blogger templates | Make Money Online