' my minds...my thoughts...my feeling

23 March 2009

1st edition
nokia 3310
aku xtau dr mana datangnya fon nie,
yang pasti ia bukan pilihan hatiku...hehehe....
aku tgk die,terbiar jer kat umh, so aku ambik n guna...
ms tue aku rembat jer apa yang ada, janji ia boleh guna..

******************************



2nd edition
nokia 3230
fon nie, aku beli dengan duit aku sendiri,
cewah!..seronok coz dapat aper yang aku inginkan..
fon ader camera, tapi xder 3G.. time tue aku x pndang sgt
kemudahan fon 3G, coz tmpat aku time tue xleh 3G..
fon nie punyet lar besar, berat plak tue!.
yang aku suka tntg fon nie,coz skrin dia besar...

*****************************


dreaming edition
sony ericsson C902
fon yang aku idam2 kan...
pertama kali aku pndang dah jatuh hati..hehe..cinta pandang pertama
aku ske fon nie sejak aku tgk filem Quantum of Solace lakonan jemes bond..
nampak elegent! lebih2 lagi colour hitam.. funcition die lebih kurang sama
ngan fon2 lain, tapi camera dia 5 megepixel n touch skrin, camera dia juz slide kat bahagian atas....bejat dah ada untuk dapatkan nyer, tapi bila dah sampai ms untuk aku bli, tetiba jer terpesong, xde r jauh sangat terpesong,.hehehehe...aku x bli pun fon nie..

AAAHAKS!!!!!!!


*******************************



3rd edition
sony ericsson C510
kini menjadi milik ku!.
sekali imbas, fon nie seakan-akan sama ngan dreaming edition..huhuhu...
ada sebab kenapa aku x bli SE C902 tue..apa pun aku bersyukur dgn apa yang aku ad skrg..



2 comments:

Mohd Fareez said...

yg ke 3 tue tlh mnjadi milik kite kn

harap hubungan kite makn erat....

:) :) :) :)

zAck said...

huhuhu..

yang ke 3 dah jadi hak milik kekal

 

blogger templates | Make Money Online