' my minds...my thoughts...my feeling

30 March 2009

green day with z n d


bosan duk umah, aku n didi g klang, tgok dak besar sakit..
adoyai, ada jer musibah yg menimpa diri nya..aku n didi smpat berposing sementara tgu fatin datang jemput ktorang g umh dia, coz aku lupa jln nk g umah dia..huhuu


adoyai, mana r c fatin nie, dah jenuh ku tunggu, tak datang2 jgk!..


eeeee!!! grm nye aku!.. dah r tgu bukan main lama lg!, bl fatin sampai jer, dia gtau aku yang dak besar xder kat umah, datang coz nk tgk org sakit, tapi bl orang sakit yang xder.. so apecer?? terpaksa r aku n didi menunggu lagi..


lama menunggu..dah menjadi kebiasaan aku n didi untuk berposing! hehehe


ape r yg didi menungkan tue?
agak2 nya mesti dia ngah fikirkan bagaimana rupa dak besar pas insiden yang berlaku..hehehe


adakah ini sama seperti mana yang difikirkan oleh didi?
haha, ataukah ia lebih dasyat daripada apa yg difikirkan? hanya didi yang mengetahui..





suasana petang yg indah sewaktu aku menunggu train dr klang ke shah alam..begitu agong ciptaan-NYA


pening aku ngan rona-rona kehidupan di bandar metropolitan nie..sementara tgu train sempat lagi aku melekukan tabiat yg aku sering lakukan...msg!! hahaha...tapi igt, itu bkn tabiat aku je taw, ia juga sebahagian drpd tabiat didi juga =)


mana train nie..dari td asyik aku kna tgu..ish!. penantian adalah satu penyeksaan...


si kecik yang gagah!! haha..


emmmmmmmm,tunggu...tunggu...dan tunggu...
setelah stgh jam menunggu, train sampai...selamat tinggal KLANG!! moga ketemu lagi..

No comments:

 

blogger templates | Make Money Online