' my minds...my thoughts...my feeling

04 March 2009

last paper...

huh!! lega rasanya,
paper data structure berakhir jua,
moga sem depan x ku temui lagi,
terlerai sudah segala seksa aku untuk sem nie,

aku gembira,
coz aku rasa nie adalah pengakhiran sem yang baik,
hehehe....

dan yang lebih gembira,
esok adalah hari yang aku nanti2 kan...
AKU BALIK KAMPUNG.....

dan esok jua,
adalah hari yang palig bermakna dalam hidup aku,
esok....

5 MAC 2009

genap umur aku 22 tahun,
namun,
bagi aku,
umur adalah sekadar angka..

aku masih muda!
sentiasa muda!
hahahah=)


6 comments:

didi-aNNa said...

selamat hari tua miamor...;p
hikhikhikhikhik...

semoga mama z ngan papa farez akan kekal sampai ke jinjang pelamin angan2mu..then, semoga study tu terus2san sukses..sukses2!!

n semoga pershbtan kita juga akan untuh..thanks for all ur supprt before..thanks,z..

zAck said...

AMIN..
m0ga2 doa mu itu dimakbulkan dan segala angan2 ku manjdi realiti kelak...

lynn-the gudigudigurl said...

hepi besday in advence =P
neway salam kenal.....

zAck said...

thanks lynn....
salam perkenalan

rez said...

tua dan muda bukan persoalan....
walaupun drimu tua tetapi jadikan semanagtmu sentiasa muda....
dan diri ini akan terus mencintai dirimu yang semakin tua ni.....
sayang sangat kat mama

zAck said...

ahaks!!..
dah lama menyepi dr blog yer REZ?
dah bersawang pun blog tue...

hehehehe

umur jer tua k..
tapi jiwa muda bro!

umur bkn aper pun,
juz ANGKA..=)

 

blogger templates | Make Money Online