' my minds...my thoughts...my feeling

12 June 2008

`MSU MOTIVASION
CAMP'
time nie sume urusetia,fasilitator dan para peserta mengambil kesempatan untuk bergambar sebagai tanda kenang-kenangan....
hilai tawa,giurau senda dan tangisan hiba sepanjang camp nie berlangsung dapt mengeratkan lagi ikatan persaudaraan antara fasi dan pljr2 SMKCJ atau lebih sesuai dikenali sebagai kanak2 rebina Sekolah Menengah Kebangsaan Cheras Jaya.
[ hehehehehehehehehe]

hah!! nie die aksi kanak2 rebina ( kaum hawa ) sms slot ceramah dijalankan... huh!..sempat lagi diorang bergambar ek!,, nie msti ngah boring dgr ceramah yg diberikan... [ hahahaha ] ....igt time2 aku zmn kanak2 rebina dl,time crmh jer,aku n the gang msti ngah syok duk smbg kat blkg....aku dl nakal gak...aku bkn nyer bdk2 skema...


hah!! nie lak kanak2 rebina ( kaum adam ) ....yg nie lg lar over...siap pose 2!..xleh blah btol...[ hehehe ]...

klu td kite saksikan aksi kanak2 rebina,skrg nie kite saksikan aksi fasilitator yang dah pun bersara dr alam kanak2 rebina....nie lah die wajah2 kepenatan fasi setelah seharian melayan kerenah kanak2 rebina..

nie lak aksi aku ngan twin aku bersama ngan abg sham n kanak2 rebina...gmbr nie dirakam kan sblm ktorng g jungle traking...perghhh!!! abg sham..nmpk mcm artis zmn 60an lar plak ble pakai mcm tue

5 comments:

jiek_ejah said...

jeles giler...huhu...nk ikut...smpai ati...nk majuk xnk blek puncak...nk blek lmbt...nk blek 26hb...(bek pujuk klo nk ejah blek awl)

zack said...

ko nk majuk?!!
hmmm,xheran coz ko mmg manje pun..
msh kanak2 rebina...
hahahaha

alar,ko msti blk awl nyer..
coz ko rindu kat akak2 mu ini kn?

jiek_ejah said...

huhu...mne ader ler...ejah rindu bntl busuk...huhu...ntah2 dh kna mkn dgn tikus...huhu

zack said...

hak hak..
ko jgn bmbg,coz tikus pun takut nk dekat ngan bantal ko tue...

jiek_ejah said...

haha...abis rr almari ejah...lenkali ejah kna ltak bantal 2 dkt dlm almari arr..klo btol le tikus tkut nk dtg

 

blogger templates | Make Money Online