' my minds...my thoughts...my feeling

15 June 2008

...WEKEEND BERSAMA D....




huhuhu...setelah lama kepingin drive moto,akhirnya ari nie dpt juga...maner tak nyer.coz sblm nie asyik naik rapid jer...aku hbskn ct hujung minggu bersama D...aku ng D lepak kat Pantai Teluk Mak Nik, atau lbh dikenali sbg Pantai Intan..[ wawawa ] hepi coz ari nie aku bebas nk kemana shj kerana aku tak terikat lg ngan jadual rapid yg biol tue...



sukma XII Terengganu 2008...


Pantai Intan merupakan salah satu tempat sukma berlangsung...acara bola tampar pantai..time aku pergi ngan D.acara dah hbs sbnrnyer..[ huhu ] tak dpt tengok org main,dapat pergi kat situ pun dah kira ok ape!.. terkilan jugak coz kitorang xpt hadir bg memeriahkan lagi suasana perlawanan yg berlangsung...cewah!!




giliran D pulak beraksi...pic:kat tmpat duduk penonton..D ckp, ambk aura dah lar... lain kali klu ader kesempatan boleh lar dtg memeriahkan suasana..wah wah wah...die igt klu xder die,acara tue tak meriah lar kot!.. [ huhuhu ]


aik!!..btol ker aper yg aku lihat nie...superw0men naik motor..hmmm,menakjubkan,klu superman boleh terbang,superw0men boleh merempit,itulah kelebihan superwomen...

4 comments:

jiek_ejah said...

ciannyer...dh xder dh mamat2 ensem yg nk ngorat korang kn...yer arr...smua dh blek coz tgk sukma

zack said...

eh!,,
tak jgk ejah,
coz ms ktorg g 2,ader jer mamat henem yg nk ngorat..
tapi ktorang wat tak layan jer..

`ejah kne tau'

k.z>setia pd yg satu ( bek punyer )
k.d>teman tapi mesra ( syg papa!..opss!! terlebih sudah..)=p

dya said...

huh!!
ini situasi yg tak hangat kalo aku tak mencelah..

z, gtau ejah brape ramai pakwe kita dah ambik no.phone.. huh!!
sorang pun takde tau..wawawa..=p

agak2 lah z nak kutuk2 aku pun .. aku baca nih..

jiek_ejah said...

hAhA...jgn luper...budak kecik pn pndai bce rr...hehe...tgk mcm ejah...bek jew...xder pn...haha

 

blogger templates | Make Money Online