' my minds...my thoughts...my feeling

18 June 2008

aHAK!!...
pic:[ kat eton taylor ]
muker cam blurrr jer,nie msti ngah fikir fesyen aper nk buat nie!..[ haha ] ape yg nk di peningkan wahai mber ku..kecian akak kat depan tue ngah tgu ko fikir,nanti ader jer die jerut leher ko ngan tali pengukur tue....tak sempat merasa plak nk pakai bj tue nanti....

akhirnya panantian akak tue berakhir,setelah D decide untuk membuat bj kebaya...cewah..kusyuk btol D mendengar penjelasan dari akak tue sehinggakan aku capture gmbr die pun tak sedar..ok gak nie!.. pas nie boleh lah aku jadi mamarazi. =)
perghh!!..akak tue memulakan tgs nyer dgn penuh berhemah....time 2 D ikt jer ape yg diperkatakan oleh akak tue..yelar,klu igkarkan lain plak jadi nyer nanti... pas tue D melangkah keluar dari kedai dgn perasaan gumbira coz nanti dapat lar die malaram ngan bj tue di pagi hari raya....

2 comments:

dya said...

z..
hang nih bengong laa.. ade ker gmbr aku plak jadik mangsa mamarazi ko tu..

takpa2, hang natikan serangan balas dari aku..
menyengat punyerlaa..

harharhar...
makang budok..

zack said...

alar d,mcm x biase lak ngan aku..
hehehe..

ko nie leh dikatakn mcm dan h terkena WA KENA BEB!!

 

blogger templates | Make Money Online