' my minds...my thoughts...my feeling

13 June 2008

APABILA 2 HATI JADI 1
PEACE... time nie xtvt jungle traking..
sempat lagi nk bergambar tue ...bak kata org, `nak seribu daya,xnk seribu dalih'...orang yg ckp,aku tak kata ape2...[ hehehe ]....treck nyer klu nk dikatakn mencabar,xder lar mencabar sgt..tapi best!. coz aku dah lame tak ikt xtvt mcm nie....
PEACE... Aaik!!..kok biar bonar nie...
naper aksi dia sama ngan aku?!..[ hehehe ] klu k0rang sume nak tau,nie lar die DIANA... atau lbh dikenali sebagai D kechiK!! [ hahaha ] aku pu heran,naper lar dia pt gelaran mcm tue coz klu dipandang, btol2,xder lar kechik sgt pun....[ hehehe ] bukan aku lar yg ckp,tapi ia seringkali diperkatakan oleh dato'....

wah! wah! wah!
pic nie kat pokok ape entah,aku pun xtau..bsr giler pokok nie, tgk pada akar die dah lar,lbh tinggi dr ktorang...klu kat campus kt0rang slalu berdua,masuk hutan nie pun, still berdua.. mayb sbb itu lah kit0rang digelarkan TWIN....dah mcm belangkas dah,kemana sj aku pergi mesti dia ada..
BERSAMA MU

No comments:

 

blogger templates | Make Money Online