' my minds...my thoughts...my feeling

17 June 2008

ALUMNI TEPCES...12 JUN 2008...


SELAMAT DATANG KE HARI TERBUKA PBK & ALUMNI TEPCES
tgk jer slide nie,teringat aku zaman2 sekolah lu...aku ng mber aku slalu sgt handle benda alah nie,dr awal mjls smpai abis mjls.

sebelum menjengah masuk ke kwsn sekolah aku n the gangz sempat bergambar kat bus stop dpn sekolah,bus stop tue mengingatkan aku cter2 indah di alam persekolahan.tue sume dah tgal kngn.

gang2 upper siX: dr kiri....( blkg ) zuwa,aida,jannah,baya,rosa,lala,kakak,no ( depan ) nadia,josh,maiza,zAcK n lina..sume nie dah smbung stady dalam bidang masing2...rindu saat2 indah bersama..


aksi poyo...budak2 nie suke sgt cpture gmbr..pntg d ajak,cepat jer lgkh nyer...sume nmpk hepi,ape xnyer,perut dah kenyang,`gendang gendut,tali kecapi,kenyang perut suka hati' [ hahaha ] dah lama tak makan sama2..best klu masih ade ksmpatn untuk makan mee sup sama2,best siot!!. tentu korang sume msh igt mee sup pak musa.=)

No comments:

 

blogger templates | Make Money Online