' my minds...my thoughts...my feeling

25 December 2008

duk umah...xtau nk wat per lg,melain kan duk ngadap tman karib aku nie...
macam2 aku gna kan dia untuk pelajari sesuatu yg baru dalam hidup aku, walaupun aku dah terbiasa ngan coding, tapi untuk ubah aku nyer blog nie,aku perlukan masa,bkn aper skrg nie aku by asgment and projek yg perlu di selesaikan...aku akn ubah mengikut citarasa aku t,

kepada teman2 bloggers yg tgk blog aku nie,msti korang jua pening ngan blog nie, yg kejap2 tkr..entah aper2 r aku nie...sbr je r..sesungguhnya aku sedang belajar buat benda alah nie semua..dan tak lupa kapada teman blogger aku yg byk memberi tnjuk ajr dlm melaksanakan blog nie,tentu dia pening melayan krenah aku coz aku dah tya dia pelbagai soalan yg agak memeningkan kepala..hehehe...THANX yer...

aku dah save kan semua yg diajar dlm kepala otak aku nie, dan harap ia xder r diserang ngan aper2 virus yg boleh menyebabkan sagala ilmu aku itu ter delate...=)

juz wait n see for my new blog.....

No comments:

 

blogger templates | Make Money Online