' my minds...my thoughts...my feeling

24 October 2008

14/10/2008 KFC menyeru NAMAKU pd jam 12.30 tgh malam
boring bl duk berdua jer kat umah..aku tgk muke die, die tgk muke aku.. apecer!!..
dah lar perut bekeroncong tahap dewa minta di isi...
aku ajk die makan,ape lagi.. bila ditanya bdk kecik yg xbrape nak kck tue kat maner nak makan, dah tentu jwpn die..KFC....agak r,nsb baik KFC dekat jer...

nie jer mkn?...
wat penat jer jln dr rmh...tapi korang jgn tak tau....
ini santapan aku,korang tak tgk lg santapan die mcm ner...
adoyai... korang fhm2 sndri lar yer....

alhamdulillah...
perut pun dah kenyang,bila perut kenyana ati gumbira ler...
hepi aku tgk die dapat makan KFC ditengah2 malam mcm tue...
KFC X-TREAM PARK

2 comments:

♥dharmawatie♥ said...

HUSHHH...
p santap kfc xinvite pon eyh...
mmg sodap sntap kfc mlm2 buta nk2 klo tgh lapor kn?kn?
hu3.
=p
p ngn spew haaa...?

zack said...

g ngan saper lagi..
ngan dak kecik kat umah nie lar...
hehehe..
tau x sape?...
DIDI....

KECIK R SGT KN?

 

blogger templates | Make Money Online