' my minds...my thoughts...my feeling

17 November 2009

PELAJARI ILMU BARU

adess!!

mlm2 mcm nie, aku terasa sunyi tanpa kawan2 disisi...arghh!! jumaat nie aku akan akhiri ini semua kerana aku akan dapat berjumpa dengan kawan2 aku tue, mesti kecoh n banyak cter n gosip yg leh di kongsi bersama...hehehe

anyware, malam nie aku nk cb sesuatu yg baru bg aku,..oleh kerana aku x dapat lelapkan mata aku nie, aku terjah lar blog member2 aku yg mahir dlm bab2 bloging nie,...hehe,..sbnrnya dr situ aku byk belajar, bnda alah nie semua...aku bc then try tutorial yg dia ajarkan, pas aku wat ada yg aku igt ader gak yg aku lupa.....ishh!!! aku nie, cepat lupa....

kali nie aku try "tutorial "utk membesarkan image tanpa membuka di halaman lain.....

cuba korang klik gambar kat bawah nie,jika gambar jadi lebih besar dr yg asal, ini bermakna aku berjaya lakukan tutorial itu dgn JAYAnya.....










yes! aku berjaya besar kan gambar tue, tetapi tidak sepertimana yg aku inginkan..coz x sama mcm kat tutoroal tue...emmm, apa2 pun atleast aku dah tahu nak wat mcm ner, next entri aku try lg...

post signature

No comments:

 

blogger templates | Make Money Online