' my minds...my thoughts...my feeling

17 September 2009



salam ramadhan

agak lama aku menyepi dr ruangan blog ini...belum terlambat untuk aku mengucapkan selamat berpuasa kepada semua...mulai hari ini aku akan kembali dalam ruangan blog ini untuk mencoret apa yang aku lalui setiap hari.....

pic tue xder kaitan pun ngan apa yg aku ingin coretkan...pic tue time aku g berbuka kat "kampung baru" kl... time tue dak besar ngah beratur untuk beli apam balik special kampung baru..apa yg special nya aku pun xtahu,..oleh sbb tue lah kami mencuba....

ini dia senarai apam balik yg terdapat di gerai tue..terpegun aku melihat nya...
ternyata, mmg best!!! sesiapa yang belum mencuba, sila pergi ke bazar ramadhan kampung baru sepanjang ramadhan yang tinggal beberapa hari sahaja lg...


post signature

No comments:

 

blogger templates | Make Money Online