' my minds...my thoughts...my feeling

05 May 2009



berpeluang bercuti ngan family big bro kat Ancasa Resort Allsuites Port Dickson.. ini adalah paksaRELA..hehe ( paksa+ RELA=paksaRELA ).. mulanya aku keberatan nk ikut  coz aku x biasa  g bercuti ngan family dia.. bercuti ngan family sendri lagi syok...

bertolak dr klang kul 12 tgh hari dan sampai PD kul  3ptg


gelagat badut yg menyerikan lagi suasana petang kami kat sana..tgk jer lar kerianganbdk2 tue bl dah dapat belon masing2, main.. lupa yang lain....

1st xtvt yg aku wat bl sampai sana ialah, menikmati  keindahan pantai Teluk Kemang..dah lama aku x ke sana, seingat aku, last aku g sana tahun 1997...perghhh!!! dah lbh 10 thn aku tinggalkan PD...pas pnt berjalan  aku naik banana boat ngan big bro n dak2 yang sengal tue...adoyai, nie bknlah pertama kali aku naik, tapi bl dah duk kat atas tue, rasa lain macam jer...gerun aku dibuat nyer...dahlah jaun perjalanan boat tue merentas ombak..sbar je r,..boat tue 6 kali terbalik!! ades,, yg !st tue aku redha coz mmg aku tau dia akn terbalik,tapi yang ke-2 tue sungguh ku tak sangka...jatuhan yg ke-3 paling menyakitkan coz boat tue terhempap kat atas  kepala aku...serik aku...xnk naik lg dah!! hahahaha...jth ok lg, tapi time nk naik kat boat tue yg penat, aku dah 3 kali jatuh mmg dah x larat...aku bergantung kat big bro jer,, hakhak! aku plg tkt time jeket keselamatan aku tercabut..huhuhu..gabra aku di buatnya..time tue mmg x fikir apa dah..1 jer je yg ada dalam kepala aku...( teringat kan seseorang ) aku selalu jer mcm tue, bl apa2 berlaku kat dri aku,automatik aku ingat dia.=)


famili yg happening,..melihat gelagat diorang, aku teringat family kat kg..terima kasih coz memberi layanan yang baik sepanjang aku berada bersama korang semua....

THANK FOR EVERYTHING



2nd day kat sana, pagi2 diorang semua adakan sukaneka, aku juz jadi pemerhati..malas aku nk joint game yg ada,.. aku ambk kesempatan yg ada g  swimming pool ngan kak long n ida..lagi best dr main game tue..hehehe..

bertolak plg ke klang kul 3 ptg  then sampai kul 6 ptg,.

**********SELAMAT TINGGAL PD, MOGA KE TEMU LAGI**********

No comments:

 

blogger templates | Make Money Online