' my minds...my thoughts...my feeling: dipersimpangan dilema...

18 April 2008

dipersimpangan dilema...

dipersimpangan dilema...
cewah.. macam lagu slalu didendangkan oleh penyanyi popular nora suatu ketika dahulu...
aku kini sedang gusar memikirkan sesuatu yang boleh dikatakan agak rumit untuk membuat keputusan...aku tidak mahu keputusan yang akn aku buat ini akan memudaratkan jiwa dan perasaanku...aku mahukan yg terbaik dlm hidupku...aku juga inginkan sesuatu yng indah,yang bisa membuatkan aku lebih bersemangat dalam melakukan sesuatu terutamanya dalm stady...kuharap dengan keputusan yg akan aku buat itu boleh memberi impak yng mendalam dalam kehidupanku....

2 comments:

dya said...

z.. aku faham perasaan ko, tapi cubalah bukak balik hati ko.. lupakan perkara yg dah berlalu, sebab kita hidup skrg ni adalah untuk hari yg akan mendatang.. aku support ko dari belakang.. aku harap hubungan kita akan tetap mesra sampai bila2.. walaupun sampai kau daa ada teman yg dapat kau kongsi ape2 saja dalam hidup ni.. kau nak tau naper aku kata mcm 2? sebab aku senang ngan ko.. heppy z dapat kenal ko...

zack said...

hehehe...thanx D
ko lar shbt yg memahami aku kat puncak tue...
aku pun sng berkawan ng ko...

<``aku harap hubungan kita akan tetap mesra sampai bila2.. walaupun sampai kau daa ada teman yg dapat kau kongsi ape2 saja dalam hidup ni"..>

dont worry my frenZZ...aku tak kan luper kan ko...
huhuhuhu=)

 

blogger templates | Make Money Online